Monday, June 14, 2010

Avustralya Hakkinda Bilgi Vatandaslik

Türkiye den Merhaba,
Sizi kurdugunuz bu siteden ve verdiginiz bilgilerden dolayi tebrik ederim. Benim danismak istedigim konu , Ailem 1972 senesinde AU ya gocmen olarak gidip 1975 senesinin araliginda donmustur.Ben o donemde kucuk yasta oldugum için ailemin donus kararina itaraz edecek durumda olamadim. Benim ve ablalarimin yaslari kucuk oldugu icin annemin pasaportu uzerinde gozukuyoruz, annemin pasaportunu inceledigimde infinite yazdigini gordum, babam kesin donus karari yaparak yurda donus yapmis .Yukarida bahsi gecen kanun kaps***** girip girmedigimi net olarak anlayamadim beni bu konuda aydinlatabilir misiniz? Sevgilerimle....



http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?26-Kimler-Vatanda-Olabilir-Ve-Nezaman

No comments:

Post a Comment