Monday, June 14, 2010

Avustralyada TAFE

Merhaba Fatih bende yeni bir üyenizim ve öncelikle çok faydalı olduğuna inandığım bu platformu bize sağladığınız için sana ve diğer tüm arkadaşlara teşekkür ederim.Sana danışmak istediğim bir konu var.Benim mesleğim Fitness Antrenörü ve Adana'da kurumsal bir firmada sağlık kulübü şefi olarak görev yapmaktayım.Eylül ayında Brisbane da 6 aylık dil okulu için kayıt oldum,amacım bu dil kursunda sonra da mesleğimle ilgili Cert3,Cert.4 ve Diploma of Fitness'ı (Diploma Fitnessdan önce 3 ve 4'ü almam gerekiyor)almak ve PR'ye başvurmak.Fakat TAFE'leri araştırdım süreleri cert.3 ve 4 min 6 ay ,diploma of fitness ise min 1 sene.Avusturalya'da görüştüğüm birkaç tane fitness antrenörü var,onlar bu sertifikaları TAFE den değilde,Avusturalya da bu endsütride önemli bir yere sahip ve geçerliliği onaylanan(ki antrenörlerin büyük bir çoğunluğu bu enstitülerden almışlar)2 enstitüden alıyorlar ve süreleri ise TAFE'ye göre çok kısa örneğin cert.3'ün süresi 2 hafta,Cert 4'ün süresi 4 hafta ve en önemlisi Diploma of Fitness'ın süresi 5 yada 8 hafta.PR'ye başvururken alacağım bu diplomanın eğitim süresi önemli mi?Yani evet, Diploma aranılan şart ve ben onu alacağım fakat 5 aylık süre içersinde alacağım yani; en az 1 senelik eğitim süresinde alabileceğin bir diploma olması şart diye herhangi bir kural varmı?Eğer yok ise PR için aranılan meslek gurupları arasında Sport Administrator diye bir statü var,eğer kısmet olursa bütün herşey yolunda da giderse bu statüden de PR'ye başvurmak istiyorum.Sormuş olduğum soru ve izliyeceğim yol ile ilgili yorumlarını bekliyorum.Tekrar teşekkür ederim Fatih.İyi günler,iyi çalışmalar...

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?293-Avustralyada-TAFE

No comments:

Post a Comment