Monday, June 14, 2010

avustralya'da yasal çalışma izni dil kursunu giden biri için

Herkese selam;

Ben Avustralya'da dil kursuna gitmek üzere araştırmalar yapıyorum. Bunun için bir çok eğitim danışmanlığı bürosuna gidip bilgi aldım. Her biride dil okuluna devam ederken haftalık 20 saat yasal çalışma iznimin olduğunu söyledi ama biraz önce güvenilir bir bilgi sitesini incelerken dil eğitimi almak için Avustralya'ya gidersem çalışma izni için başvuramayacağımı söyleyen bir bölüm var. Ben dil okulu için yaklaşık 40 hafta veya üzeri bir hafta eğitime gidersem çalışma iznine başvurma hakkım var mı yok mu? Lütfen bu konuya gerçekten enine boyuna hakim biri varsa, doğru olan bilgiyi benimle paylaşırsa çok memnun olucam.

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?434-avustralya-da-yasal-alma-izni-dil-kursunu-giden-biri-iin

No comments:

Post a Comment