Monday, June 14, 2010

Evlilik Vizesi Sponsor - Spouse Visa AOS required

selamlar ben burcu ayın...eşimin sayfasında gördüm sizi bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.biz 28.08.2008 tarihinde evlendik.
ben avustralya vatandaşıyım ama 1988 den bu yana turkiyede yaşıyoruz ailemleailem 15 yıl yaşadı orda.biz eşimle gitmeye karar verdik.benim ailem de dönüş yapacaklar.
hepimiz ora vatandaşıyız ama sadece eşim değil kendi türkiyede mersin doğumlu kendisi.bizim tüm işlemlerimiz tamam.sadece bize ordan bir garantör lazım.fakat bulamıyoruz.
garantör bulunmadan bu iş olmaz mı fakat bize garantör kim olabilir?biz sponsor olacak kişiden yapması yerine getirmesi gereken şeyleri yapmasını istemiyoruz.çünkü kendimiz oraya
hazırlıklı gelecez.benim ailem 5 temmuzda avustralya yolcusu.bizde eşimin vizesinden bir sonuç çıkmadığı için hala beklemedeyiz.umarım bize bir yardımınız dokunur.eğer olursa çok mutlu oluruz...şimdiden tşkler ediyorum...

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?432-Evlilik-Vizesi-Sponsor-Spouse-Visa-AOS-required

No comments:

Post a Comment