Monday, June 14, 2010

Öğretim Üyeleri için Şans Nedir?

Sevgili Dostlar,
Eşim ve iki kızımla birlikte Türkiyenin içinde bulunduğu istikrarsızlık ortamından çıkarak kızlarımıza iyi bir gelecek hazırlamak arzusundayız.Eşim Önemli bir devlet üniversiteside Prof.Dr.Cerrah ve dişhekimi her yıl yurt dışında en az 5 önemli çalışması yayınlanmakta bense en son 2000 yılında Anadolu Üniversitesinde doktora yaptım 22 yıllık çalışma hayatım ve 15 yıl üst düzey şirket yöneticiliğim var bunlar arasında önemli yabancı firmalarda bulunmakta son dönemde yaşları 3 ve 9 olan kızlarımız için avustralya'yı düşünüyoruz ancak yaşımız 40 olduğundan kariyerimiz ve tecrübelerimizle kısa zmanda kendimize yer bulabilirmiyiz izlememiz gerekn yol nedir diye orada profesyonel olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Saygılarımla,

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?328-retim-yeleri-iin-ans-Nedir

No comments:

Post a Comment