Monday, June 14, 2010

Selam ben antalya'dan mehmet ayin Evlilik Sponsorluğu

1976 doĞumluyum.2yil Önce evlendİm.eŞİm tÜrk adi burcu.fakat avustralya vatandaŞi.bu sene bİr anda avustralya'ya gelmeye karar verdİk.tÜm İŞlemlerİmİzİ yaptik.hİÇ bİr problem Çikmadi.sadece avustralyadan
bİr garantÖr bulmamiz lazimmiŞ.fakat bİz garantÖr bulamiyoruz.bunun İÇİn ne yapmamiz lazim.bu konuda bİze kİm yardimci olabİlİr ne yapmamiz lazim...?eŞİm avustralya'dan ayrilali yillar olduĞu İÇİn bİzde tÜrkİye'de evlendİĞİmİz İÇİn benİ orda tanimadiklari İÇİn İster İstemez bİr adim gerİ gİdİyorlar.bu da Çok normal bİŞe baŞka ne gİbİ bİŞe yapabİlİrİz kİ eŞİmle beraber avustralyaya gİdebİlelİm.ÇÜnkÜ bİz ayri ayri gİtmek İstemİyoruz

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?386-Selam-ben-antalya-dan-mehmet-ayin-Evlilik-Sponsorluu

No comments:

Post a Comment