Monday, June 14, 2010

Vizeme Ailemide Katabilirmiyim Avustralya

Merhaba

2009 İngilizce Ekonomi lisans mezunuyum. Ayrıca yabancı dil olarak 4 yıl İspanyolca aldım. Finans ekonomisi üzerine 1 dönem yüksek lisans- İngilizce tamamladım. Bu arada kısa dönem askere gideceğim. Askerlik sonrası 2011 Ocakdan sonra Avustralyaya gitmeyi düşünüyorum. Orada master, Tafe, ya da lisans yapmak istiyorum. Amacım PR almak. En uygun ve doğru kararı vermek için; eğitim süreleri ve ücretleri, mezuniyet sonrası piyasada geçerli ve parası iyi iş olanağı sağlayan koşulları araştırıyorum.

Okurken part time çalışmak mümkün mü? Kriterlerime uygun iş olanakları nedir? Saat ücreti ne olabilir? USA de 3 ay work & travel Cafe Restaurant Bar da Host olarak çalıştım. ING Bank, Tesco-Kipa İzmir, Ege Seramik de staj yaptım.

Vizede ailenizi katabilirsiniz diye yazmışsınız. Anne - Baba - Kardeş; yani ailecek gelmeyi planlıyoruz. Kardeşim de liseyi bitiriyor, İngilizce dil Bölümü. Orada dil okulu + Uniye devam edecek. Koşullar nedir?

Bilgilendirirseniz sevinirim.

Sağlıcakla kalın. İzmir'den selamlarımla...

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?73-Vizeme-ailemide-katabilirmiyim

No comments:

Post a Comment