Monday, June 14, 2010

Avusturalya hakkinda

herkese selamlar. Adim Aziz. 3-4 yildir Romanya da yasiyorum. Esim Romen vatandasi. 1.5 yasinda birde oglumuz var. Ellerinizden oper.
Oncelikle herkesin sordugu ama benim birturlu anlayamadigim bir kac konu vardi. Sizden ricam eger mumkunse birkac dakikanizi ayirip dogru bilgi edinmemi saglamaniz. Gercekten ogrenmek istiyorum.
Romanya da yasiyorum diye belirtmistim. Ancak herkesin 1. problemi olan daha iyi yasam ve hayat standartlari beni ve ailemi arayis icerisine surukledi. ilk olarakta aklimiza Avusturalya geldi. hep sagdan soldan duyduklarimiz orada yasam standartlarinin ve vs... yuksek oldugu, yasanabilecek bir yer olduguydu. Ben universite okuyamadim. lise mezunuyum. asil meslegim profesyonel masorluk. Turkiye Antalya da yasiyordum. Birkac ***elde Spa Wellness Supervisor olarak gorev yaptim. Iyi derecede Ingilizce ve dogal olarak Romence biliyorum. Su an Romanya da ozel bir sirkette isletme muduru olarak gorev yapiyorum. Romanya da surekli oturum izim var. Insalah kisa bir sure sonrada vatandaslik konusunu cozecegiz. Esim Univeriste 4. ogrencisi. Uluslararasi Ekonomi ve Uluslararasi Iliskiler. Esim de ayni sekilde iyi derecede Ingilizce konusabiliyor. (ayrica ispanyolca,ve Fransizca da biliyor)
1. Biz ailece Avustralya ya yerlesmek istiyoruz. (eger sartlar uygun olursa) Bunun icin ne yapmaliyiz?
2. izlememiz gereken yol nedir?
3. Romanya dan mi Turkiye den mi basvuru yapmamiz yada vize almamiz daha kolay olur?
4. Hayatimizi idame ettirebilmemiz icin oradaki standratlar nedir? ev kirasi, ev ihtiyaclari (elek, su, yiyecek vs.)
Vakit ayirip cevapladiginiz icin simdiden tesekkur eder, bu siteyi hayata geciren ve herkese bikmadan usanmadan en alakasiz sorulara bile cevap veren tum sahsiyetlere saygilarimi sunmak istiyorum..

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?383-Avusturalya-hakkinda

No comments:

Post a Comment