Monday, June 14, 2010

dil okulu hakkında

Avustralya Hakkinda Bilgi
Öncelikle selamlar. Ben yeni üye oldum foruma ve böyle yararlı bir forum oluşturuğunuz için sizlere teşekkür ediyorum.
Benim 21 yaşında üniversiteyi yeni bitirmiş bir kardeşim var. (işletme fakültesi) Dil eğitimi için araştırma yaparken kendisinin sidneye giden 2 arkadaşı ile görüşme fırsatı bulmuş. Araştırdıktan sonra bir eğitim danışmanlığı şirketi aracılığı ile Australian College of English(ACE) de karar kıldık. Tabi bu arada vizeye başvuru işlemleri bile çok meşakkatli geçti. Şu anda hala vize alma aşamasında ama benim size sormak istediğim;
1) Bu dil okulu hakkında bilginiz varmı?
2) Yaklaşık 40 haftalık bi eğitim düşünüyoruz. Bu yetermi sizce?
3) Orada konaklama hakkında bana nasıl bilgi verirsiniz. sizce ne yapmalıyız konaklama konusunda?

şimdiden teşekkürler..

http://www.avustralyayagidiyorum.com.au/forum/showthread.php?333-dil-okulu-hakknda

No comments:

Post a Comment